Cenové doplňky, spuštěné zhruba před rokem a něco v Microsoft ADvertising Editor nástroji, dovolují inzerentům ukazovat produkty a ceny těchto produktů v textových reklamách na stránce s výsledky vyhledávání u mobilní verze, ale i počítačové verze.
Proč by nás to mělo zajímat.
Nyní můžete tyto doplňky spravovat v Microsoft ADvertising editoru. To znamená, že nyní můžete vše spravovat pěkně pohromadě a daleko rychleji, než kdy předtím.
Od sdílené knihovny v editoru (Shared library v nástroji) budete schopni přidávat titulky, popisky i ceny, což zahrnuje také i měnu, ve které bude cena zobrazena.
Abyste mohli propojit cenové doplňky se skupinami reklam ve vašich kampaních v editoru, zvolte si skupinu reklamy a použijte dialogové okénko „Choose price extension (zvolte si cenový doplněk)“.
Více o těchto novinkách
Některé velice nápomocné připomínky ohledně cenových doplňků:
- Ceny musí být zahrnuty také na přistávací stránce, na kterou se uživatel dostane po kliknutí na reklamu
- Platí se za ně úplně stejné CPC jako za kliknutí na titulek reklamy
- Mohou také odkazovat k obchodníkům třetí strany
- Neduplikujte stejnou kopii v titulku a v popisku cenového doplňku.