Nejlepší praxe pro B2B vyhledávání na webových stránkách

Hledají návštěvníci jehlu v kupce sena, když přijdou na vaší webovou stránku? Perspektivní a noví zákazníci mohou mít neutěšitelnou potřebu nějaké informace. Pokud ale nemohou nalézt to, co přišli na vaši webovou stránku hledat, a to jednoduše a rychle, tak se jednoduše přestanou dívat a odejdou.
 
A přesně to je důvod, proč musí být personalizované výsledky vyhledávání nabídnuty s bleskovou rychlostí a proč je to tak moc kritické. Vyhledávání je nejpopulárnější funkcí na internetu pro výrobce, a je největším indikátorem úmyslu vyhledávajícího, který si něco kupuje od distributorů. Webové stránky jsou nyní kritickou předností, které mohou přímo ovlivnit obrat byznysu.
 
Přidejte se k nám, abyste se dozvěděli o tom, jak společnost Acuity Brands – největší výrobce osvětlení a systému kontrolující osvětlení v Severní Americe – kompletně přebudoval jejich webovou stránku během pouhých pěti měsíců. Andrew Crowder, viceprezident společnosti Enterprise Architecture – Web bude zase sdílet strategii jeho týmu při provádění podstatného imperativu, s tipy na plánování, naučené poznatky a co čeká dalšího ve vyhledávání.
 

  • Jak plánovat a provádět velké webové stránky
  • Proč strojové učení, umělá inteligence a bezserverové prostředí jsou klíčové k nabízení kvalitního obsahu v každém případě využití vyhledávání, pokaždé

 
Acuity Brands – největší výrobce osvětlení a kontrolních systému osvětlení v Severní Americe – kompletně přebudoval svou stránku vedoucí ve vyhledávání pouze během pěti měsíců. Andrew Crowder, viceprezident Enterprise Architecture-Web bude zase sdílet strategii jeho týmu pro provádění kritických úkonů, s tipy na plánování, naučené poznatky a co čeká dalšího ve vyhledávání.
 
Registrujte se ještě dnes pro webinář :“B2B nejlepší praxe pro webové stránky: nabízení uživatelům toho, co chtějí, když to chtějí,“ produkováno Digital Marketing Depot a sponzorováno společnosti Coveo.