Platformy automatizace marketingu představují nosný pilíř každé marketingové operace, čím dál více navyšují služby jako sofistikovaných platforem orchestrace marketingu. Rozsah platforem je dostupný pro marketéry v návaznosti na velikosti jejich firmy, rozpočtu a úrovni sofistikace digitálního marketingu.
Více a více základních funkcí marketingové automatizace se stává prodávaných, takže obchodníci platforem většinou odlišují jejich platformy na základě schopností měřit, stejně tak na uživatelské přívětivosti, lehkosti implementace a zkušenosti zákazníka.
MarTech TOday a jeho „B2B Platformy automatizace marketingu: Marketérova příručka“ podrobně prozkoumává trh B2B platforem marketingové automatizace a nejrůznějších faktorů hodnocení, které hrají roli v implementaci těchto programů do vašeho podnikání.
Toto čtyřiceti osmi stránkové hlášení zahrnuje profily zhruba čtrnácti vedoucích B2B obchodníků s marketingovou automatizací, porovnání schopností a doporučené kroky pro vyhodnocení a nákup. Pokud jste tedy marketér, který se snaží adoptovat platformu s programem marketingové automatizace, musíte si přečíst toto hlášení. Navštivte proto Digital Marketing Depot ke stažení vaší kopie.